2017年11月27日 星期一

消失的小三 (二)


消失的小三 (二)

《今天很震撼》
今天這單無屍案,終於有戲劇性發展,被告首日自辯,透露在淘大花園單位內,與死者秦嘉儀(KK)肢體糾纏,KK不停用腳踢被告,期間兩人失平衡一同跌在地上,之後,兩人再在地上糾纏間,被告將KK雙手打交叉壓在KK胸前,KK越掙扎,被告便越大力將上半身力壓於KK,最後,壓死了KK⋯⋯
被告嘗試為KK進行急救,包括人工呼吸,但KK已無生命跡象⋯⋯被告稱:「當時我呆咗坐喺KK隔離,個腦一片空白,好迷惘,成個人震曬,我當時唸,係咪要打999,唸左陣,我唸如果可以救番佢,我一定打,但於事無補,我報警又救唔番佢,我又會比人拉,又會乜都無曬,無咗老婆、兩個仔,無咗事業,所以有個念頭,逃走,但走到電梯口,我又唸KK條屍會比人發現,所以我唸,要棄屍⋯⋯」
好精采,明天待續.......
*案中審訊情節,仲未可以從文章中討論,遲啲完左案再寫詳細文章!

沒有留言: