2018年5月13日 星期日

石棺藏屍案(二十五)


石棺藏屍案(二十五)

T作供篇-公堂上的唇槍舌劍……
案情撮要:2016年3月4日至3月29日期間,於荃灣灰窰角街DAN6商業大廈,本案被告曾祥欣(T)、劉錫豪(阿豪)、張善恒(KK)涉嫌謀殺男子張萬里(J)。行兇後以木板製成巨型箱子,放入屍體,再用水泥填封整個箱子,形成石棺。
三名被告企圖將石棺運到偏僻地埋掉或掉進海裡,可惜石棺過重,超出電梯負載量,需折返單位……三人欲鑿開石棺取出屍體方便棄屍,始終失敗,於是把石棺留在單位內,決定帶同知情女子何菱瑜(小草)逃走到台灣……

第一被告曾祥欣(T)自辯後,由第二被告(阿豪)的大狀向T作出盤問,讓庭上唇槍舌劍一番……

「你信唔信上帝?」……「唔信!」這是大狀與T的第一句對答,大狀知道T的右頸側有個十字架紋身,要求T於庭上向法官、各大狀、陪審團出示該紋身,目測大約是8至9厘米闊,一個紅色交叉上,有一個黑色的十字架,顏色很深(實色)。T表示,紋十字架紋身不代表有宗教信仰。
這個十字架紋身是在台灣西門町紋身街店鋪內紋上的。大狀問T,是否用十字架紋身覆蓋另一個紋身?T說是。原本的紋身是兩個中文字「無賴」
當問到T「無賴」是甚麼意思?T說是歌手鄭中基的一首廣東歌歌名。大狀追問T,是否有特別意思,要將這兩字紋在頸上?T回答:「無乜特別意思架喎,我鐘意呢首歌,呢首歌叫無賴,咪紋係條頸度囉!」
提到為何要用「十字架」覆蓋「無賴」?T解釋:「去到台灣,大家都話有啲嘢會好易比人認出,所以我唯有用十字架遮住呢兩個字,因為我身邊好多朋友都認得無賴紋身……正如阿豪紋咗天使翼係條頸度一樣……」
大狀提及T將本案證人何菱瑜的花名「草」字,紋在身上。T回答:「我紋身係有個草字,唔代表我紋佢個名!」「我頸後個紋身係有四個字雪、文、草、月,係日本漫畫《鬼眼狂刀》KYO,漫畫內其中四個黑環角色,稱為四天目,分別叫阿雪、朗文、天草、狂月。」「同無賴一樣,我鐘意呢套漫畫,所以將角色人名紋係頸度。」

第二個範疇,大狀問及THERE組織。T心目中,對幻想的理解是憑空想象……於THERE活躍時期內,都存在許多幻想……
大狀問T,於幻想中,教宗及美國總統的頭顱價值多少錢?T回答:「好似講到百幾億……」
大狀問T,你是否享受這個遊戲?T回答:「我哋成班唔係玩嘅,只係成日講呢啲野囉,呢Part(部份)係其中一個話題。」
大狀問T,是否幻想自己為重要人物?T回答:「可以咁講。」
大狀提及T是THERE排行第四的成員(Top 4),T稱:「傾計時,我講過我係Top 4,但唔代表啲乜嘢架……講比佢哋聽,係Top 4咁解,只係玩笑……」
李官問T,那為何不說自己是排行首一百名?T回答:「因為講頭少少(排名),會覺得自己話到事……」

關於T個人事宜方面。T透露,他不是做投資生意,而是中介人。間中覺得苦悶才會做幾天短期工作……
大狀問T,是否曾向父母、祖父母借大量金錢?曾否認。T補充:「如果我問屋企人就唔係借,係佢哋比我!」「屋企人真係有比七萬蚊我飛去台灣,但係我無講點解要去台灣。」
大狀問T,於2016年2月至3月,是否很需要金錢?T答:「唔係……2月至3月嘅洗用係積蓄……我淨係現金都擺咗二十萬係到,係婆婆屋企個夾萬……」
大狀問T,有否透露家人任職高級警務人員,可以將本案所干犯的罪,推卸責任到小草身上?T回答:「小草一路都知情,佢以前已經知我有個親戚係高級警察,去台灣佢係出於自願,如果佢唔想去,佢有好多時間可以走架……就算有親戚做高級警員,佢都無可能會做呢樣嘢囉(栽贓嫁禍),我都無同小草講過呢樣嘢……」
大狀問T,該名親戚於警隊是甚麼階級?T回答:「一定要講牙?」
大狀追擊回應:「點解唔講?除非佢係警務處長啫!(庭上傳出笑聲)」T回答親戚是高級警司。
大狀問T,有否想過找該親戚幫忙解決DAN6單位發生的事?T回答:「完全無囉,我相信講完,我一早已經係差館(警署)啦!」「由我話自首,我都諗要坐好耐監架喇……」

有關T與本案關鍵人物的關係。首先談T與小草的關係。大狀指出,T與小草是好朋友,關係「契女」,事實上是否契女?T:「話係囉……」
大狀追問T,即使沒有上契儀式,都視小草為契女?T補充:「佢話係囉……有次傾計,覺得大家做唔到男女朋友,佢話不如叫我契爺……其實無乜問題,我出面好多朋友都叫我做契爺,一個稱呼嚟架啫……」
大狀問T,是否邀請小草到DAN6單位居住?T答:「我無話叫佢同我住,即係佢同男朋友嘈交、同家人嘈交,佢問有無地方瞓,所以我咪比個地方佢瞓……唔駛比租金。」
大狀指出,T每月付港幣八千元給小草,聘請小草任職秘書,負責編寫THERE的會議紀錄。T回應:「其實唔係,開始果陣,小草問我攞八千蚊,全部係比家用,咁佢同屋企人講有工番,有錢比佢阿媽,就唔駛番屋企,可以搬出嚟住,話我係佢老細。」
李官問T,家用八千元是甚麼意思?T回答那八千元是小草給媽媽的家用。
大狀問T,會否給錢小草買東西?T答:「我有比錢佢呀……比佢買衫,每個月問我攞幾千蚊比家用阿媽,間中問我攞錢出去買嘢啦,就係咁……」
大狀問T,有否對小草說過,阿豪要殺掉她及賣掉她?T回答:「我無講過阿豪話要殺佢,我淨係講阿豪同一個台灣朋友想賣咗佢……係阿豪口中講出嚟。」
大狀問T,你與小草提及阿豪想賣掉她,是否想小草對你產生依賴?T回答:「我講完仲叫佢走嘅,我何來有叫佢依賴我……」
大狀追問T,小草會否覺得你救了她,欠你一個人情?T回答:「我唔可以理解佢點諗架喎!」
大狀指出,小草當日被捕,你知道小草於口供不會指正你,因為她感激你,令她不被賣去「扯皮條(馬伕)」手裡。T回應:「我唔知佢點諗!」
大狀指出,T曾經告訴小草,說阿豪想賣掉她,所以小草對阿豪深懷恨意,指證阿豪。T回應:「總之我只係講出阿豪講過嘅嘢!」
大狀指出,由於你對小草有傾慕,她又作為你的契女,所以不想她於這件事受牽連。T不同意。

至於T與阿豪的關係。T在庭上作供時透露,曾對阿豪說,可以在DAN6單位居住,只會收他一次租金,阿豪支付了租金並入住,T會供給阿豪生活所需。若果以朋友關係來說,與阿豪的友情較好,因為已經相識八年了……
大狀指出,於T的警署錄影會面中,T曾經說:「阿豪係識咗好耐嘅朋友,唔係好朋友,工作上有少少關係,因為我成日借錢比人,而阿豪有少少背景,可以幫我收到錢番嚟……而KK都係朋友,係好朋友囉……」今天在庭上卻說與阿豪友情較好,那一個說法才對?T回答:「好朋友同識咗好耐嘅朋友無衝突喎……我同阿豪係熟啲啊,但無話關係好與壞架,熟得耐啲啊嘛……」
大狀向T指出,T為了保護好朋友KK,所以將罪行推到阿豪身上。T不認同。
大狀指出,阿豪曾經阻止小草與你們一同前往台灣,當時阿豪稱小草不用前往台灣,因為她沒有做到(DAN6事情)。T認同。

T與KK的關係方面。T與KK相識時,知道KK於港鐵公司工作。大狀問T,是否支持KK辭退港鐵公司工作?T回答:「我淨係講過比地方佢住,比嘢佢食,教佢搵錢,我無叫佢辭職……」

T與死者J的關係方面。T於警署錄影會面曾經說過:「J主要炒期指、佢好似無錢,但其實我知道佢有錢,收埋好多錢。」大狀問T,為何知道J有很多錢?T回答:「知……咁我之前同佢一齊搵過錢,做過嘢……大家一齊做嘢果陣,我哋淨收入約四百萬。」
大狀指出,T從來沒有報稅以顯示收入。T認同。
突然,大狀問:「既然你食腦為生,咁你今日係證人台作供有無用腦?(庭上傳出笑聲)」T回答:「如果我唔用腦,應該連嘢都講唔到!」
大狀指出,案發前,T心目中已有計劃,從J處可得到金錢。T否認。
大狀指出,T是知道J富有,決定要J的錢。T回應:「如果我要問佢,我諗佢唔會托我手肘(拒絕)。」
T覺得J想藉著澳洲房地產事宜騙他的錢,當J致電給T達百多次時,T已經覺得這個房地產項目根本是不存在的。

關於觀塘海濱長廊的事。T提及,阿豪話「老笠」J,所以T建議到觀塘海濱長廊,三人一同視察環境「老笠」J。
大狀指出,當日說「老笠」計劃時,是否三人參與討論?T答:「呢個係我哋一齊商討出嚟嘅結果。」「係阿豪話郁手之嘛……」
大狀指出,阿豪說這個計劃很危險,海濱長廊有很多閉路電視,若果實行這個計劃實在太傻,不應該這樣做。T答:「我哋三個人都有講,同埋講唔好做呢句嘢嘅應該係KK。」
大狀指出,三人由海濱長廊乘的士回DAN6單位,阿豪在車上因鼻敏感發作,全程睡著了。T答:「我哋三個人搭的士途中一直講緊嘢,一路傾計。」大狀稱T的答案不正確,當時你只與KK談話。T補充:「咁佢當中插話算係乜……」(不認同)
大狀指出,於海濱長廊視察環境後,已打消搶劫的意圖。T認同。

有關2016年3月4日早上發生的事情。大狀指出,當T與KK於閣樓做Google Search(谷歌搜尋),尋找適合地方老笠J時,阿豪正在睡覺。T回應:「我唔知佢係咪瞓覺。」
大狀指出,阿豪當時從沒有做Google Search。T認同。
大狀問T,為何T不邀請阿豪一起做Google Search?T答:「係佢叫我哋去做Google Search,佢自己去休息一陣。」
大狀問T,為何不對阿豪說這Google Search是很重要,睡醒後才一起搜尋?T答:「我唔知佢係咪瞓覺,係佢叫我哋搵完地方先叫佢。」
大狀追問T,為何不對阿豪說,若果你不上來閣樓一起搜尋,我們(T及KK)也不會搜尋?T回答:「係佢叫我哋搵到地方先嗌佢。」
大狀指出,其實沒有急切性做Google Search。T認同。
大狀指出,T與KK在阿豪不在場情況下,決定「老笠」J。T不同意。
大狀問T,Google Search後有何決定?T答:「我哋落客廳同阿豪講,搵唔到地方……之後我哋傾計,佢問有乜嘢可以整暈人,又講有乜可以買嚟準備(老笠)……當時無講點老笠阿J會成事……無定到日期……基本上搵唔到地方……無方法實行。」「其實大家未達成協議,只係傾緊……」
大狀指出,T與KK買哥羅芳回來後,阿豪正在睡覺。T認同。
大狀問T,為何要買哥羅芳?T回答:「都話果日傾計嘅時候,我哋話有乜Standby(準備),期間有人提過,有乜可以整暈人,老笠要準備啲咩,所以咪話有提意買哥羅芳、手套、麻繩。」
大狀問T,是否打算3月4日當天使用哥羅芳?T回答:「我哋買完、玩完(倒於內褲上嗅),唔知掉左支哥羅芳去邊,由頭到尾都無諗住用。」
李官問T,剛才你說準備(Standby),是甚麼意思?T答:「可能係佢哋(阿豪及KK)之後想老笠果陣用囉(用品),但主要話老笠果個係阿豪囉……」
李官指出,T於第一份警署錄影會面時,並沒有提及曾購買哥羅芳。T回答:「係……果陣唔記得,有啲亂……」

有關2016年3月4日中午發生的事。當日大約中午,T及KK帶J到了DAN6單位,當時買了外賣給阿豪用膳。
大狀問T,當時阿豪鼻感敏發作,是否病得很嚴重?T回答:「我上咗閣樓,唔清楚佢咩狀態。」
大狀問T,「老笠」計劃其中一個環節,是否安排你要到閣樓睡覺?T回答:「都無個Plan(計劃)係我要瞓覺……我確實有上去瞓覺。」
大狀追問T,計劃不是在下層客廳「老笠」J嗎?T答沒有。
大狀問T,當時是J與KK在商討澳洲房地產項目文件?T答應該是。
大狀指出,KK是沒有可能與任何人傾談幾百萬及億元計的項目。T答:「個項目係幾億,但我哋牽涉嘅係幾百萬……果時連J都同意比KK睇文件架喎……果陣時佢哋(J及KK)睇得好認真。」
大狀問T,之後,你突然在閣樓聽到下層客廳出了一些狀況?T認同。
大狀問T,知道出狀況時,你見到甚麼?T答:「咪就話見到阿豪背影,有幾隻腳係地下張床褥叉咗出嚟,果陣第一眼真係無見到KK……」「之後先見到KK右手箍住J嘅腋下。」
大狀指出,三人於床褥時,被壓在最底層的是阿豪。T不同意。
大狀指出,T聽到阿豪叫幫手,是因為阿豪於KK及J身下掙扎。T不同意。
大狀問T,當阿豪叫幫手係,有否見到沾有哥羅芳的女性內褲?T答沒有。
大狀追問T,帶J進入DAN6單位後,有否見到女性內褲?T回答:「其實我哋上層都有幾多底褲。」大狀糾正,是下層有沒有女性內褲?T回答沒有。
大狀指出,T被拘捕後所做的警署錄影會面,曾對警員說阿豪是主謀,看到阿豪用內褲掩於J的口鼻上,所以基本上認為是阿豪弄死J的。T認同。
大狀問T,知否掩於J口鼻上的是白色布?T回答:「你講過話係咪係囉!」這時李官嚴肅地問T,你知不知(Do you know)?T稱不記得。
大狀問T,於下層沒有見到白色布?T答:「當時我落到下層,白色毛巾有見過。」
大狀追擊T,但你於警署錄影會面中沒有提及。T回答:「警察都無問過!」
大狀指出,J的頭部(後腦)曾經撞向地面。T回答:「係我令佢個頭撞落地,但果陣佢已經死咗……撞擊高度係一張床褥咁高。」

現在談談大狀對T的其他指出。
大狀指出,T沒有哈佛大學及醫學資歷。T答沒有。
大狀指出,T是個喜歡別人會依賴他的人。T答是。
大狀指出,T想別人欠他人情。T答:「唔咪欠人情。」
大狀指出,T喜歡操控別人。T答:「我覺得我唔係操控好到人(操控不到),操控到人嘅應該係錢!」
大狀指出,由始至終,「老笠」J是T的想法,然後吩咐阿豪及KK去實行。T不同意。
大狀指出,T的年紀是三名被告中最大,又是THERE組織最高級,群組負責人,所以吩咐阿豪及KK去「老笠」J。T不同意。
大狀問T,阿豪是否曾提及,擔心「老笠」過程中會錯手(唔覺意)殺咗人?T不記得。
大狀指出,阿豪不想因為「老笠」而有人死亡。T回應:「阿豪由頭至尾都無話要整死人!」
大狀指出,阿豪從來沒有同意於DAN6單位內進行搶劫。T同意。
大狀指出,T對警員形容阿豪於案發時的角色,根本是KK做的,T目的是保護KK,讓自己開脫、為自己辯護。T不同意。
第二被告(阿豪)的大狀盤問完畢。

下篇文章將會說說很多人期待的……第三被告(KK)大狀盤問T的過程。密切留意!
(5342)









沒有留言: