2018年5月1日 星期二

石棺藏屍案(十七)


石棺藏屍案(十七)

《草兒公主病……
案情撮要:2016年3月4日至3月29日期間,於荃灣灰窰角街DAN6商業大廈,本案被告曾祥欣(T)、劉錫豪(阿豪)、張善恒(KK)涉嫌謀殺男子張萬里(J)。行兇後以木板製成巨型箱子,放入屍體,再用水泥填封整個箱子,形成石棺。
三名被告企圖將石棺運到偏僻地埋掉或掉進海裡,可惜石棺過重,超出電梯負載量,需折返單位……三人欲鑿開石棺取出屍體方便棄屍,始終失敗,於是把石棺留在單位內,決定帶同知情女子何菱瑜(小草)逃走到台灣……

又回到審訊現場,庭上繼續播放第二被告(阿豪)的警署錄影會面,第四次至第六次的錄影會面中,警員將第一被告(T)、第三被告(KK)和何菱瑜(小草)的警署錄影會面播給阿豪觀看,再看看阿豪有甚麼反應及回應……
播放前,李官先向陪審團作出簡短引導……「法律容許將一個疑犯嘅錄影會面播放比另一個疑犯睇,陪審員可考慮被告嘅反應及回應……」
庭上作供的警員亦稱:「同一宗案件,疑犯A係錄影會面中,講出所有細節,而疑犯B無講過任何嘢或否認與案件有關事情,案件主管就會考慮將疑犯A嘅錄影會面或書面口供,比疑犯B睇,然後睇疑犯B有咩講或回應!」

由於稍後阿豪所有錄影會面播放完畢後,KK的錄影會面將會呈堂播放,為了節省審訊時間,重疊播放同一個錄影會面,現在庭上只播出阿豪看完KK錄影會面的反應,阿豪反應十分大……氣沖沖地說:「阿Sir我有嘢想講!」在場警員立刻焦急地向他進行警誡,然後阿豪氣憤地說:「跟本就夾過嘅(指T及KK口供),係台灣佢哋有成日時間夾口供,我唔知佢哋講過乜,小草係見得最少,我覺得完全係不公平狀態……佢哋可以坐埋傾計,我覺得對自己真係好唔公平,謀殺啊依家……如果我未睇到其他人(T及小草)證供嘅話,我唔會再講任何嘢……根本就夾埋曬(夾口供)……」

之後,第五次錄影會面,警員將T的警署錄影會面,播給阿豪看,留意到片中阿豪一些表情……
當播出T錄影會面的第一句話:「阿Sir,小草無郁手,最多知情,我有幫手,不過我唔係主謀,主謀係阿豪,我幫手處理(搬)屍體!」看見片中的阿豪以左手掩著臉,露出一副無奈的樣子……
再播出T的第二句話:「Sir……主謀係阿豪,因為我落去(地下客廳)果陣,仲見到阿豪拎住條底褲,掩住J個口,所以覺得阿豪整死J。」阿豪搖搖頭,像不認同這句話……
當播出T回應警員,證實T只是DAN6單位的租客而不是業主,片中的阿豪無奈地望天感嘆……
T的錄影會面談及案發計劃、過程,T在錄影會面稱:「阿豪話不如直接迷暈J(死者),又去觀塘碼頭視察環境,想整暈J同打劫佢,原因係阿豪話等錢洗!」阿豪看到T在錄影會面的這番話,又再顯露無奈的樣子,搖頭了好幾次……
T的錄影會面談到處理屍體及製造石棺時,說藏屍方法是由阿豪決定的,片中的阿豪不停搖頭,極不認同。
T在錄影會面中提及阿豪盜取了J的信用咭,片中的阿豪樣子十分愕然……
播放T的錄影會面後,阿豪在錄影會面稱:「我依家無嘢想講,想睇埋阿草嘅錄影會面先回應……」

這時,在庭上,李官對陪審團說:「何菱瑜嘅錄影會面係非常重要,因為重未係庭上播放,所以請陪審員小心聆聽……」

警員在阿豪進行錄影會面期間,播出小草的錄影會面給阿豪看,片中的小草,聲線明顯比在庭上作供時低沉、鎮定,她冷靜回答女探員的問題。
在影片中,小草說述的口供,與庭上的作供無太大差別,只是在庭上漏說了有關J的手錶最後去向。有關J的Omega手錶,根據阿豪的錄影會面,說是T吩咐他找朋友幫忙賣掉,小草在錄影會面稱:「阿豪朋友吞咗隻錶,所以我聽到T講,都話果日比我(T)放咗隻錶去架啦!」

阿豪的錄影會面中,當觀看完T、KK、小草的警署錄影會面,阿豪開始作出回應。回應前,探員向阿豪作出警誡「唔咪事必要你講,除非你自己想講……」
阿豪:「首先係台灣拘捕後,T同KK有一日時間傾計……曾祥欣(T)話J想呃佢啲錢,於是想老笠阿J,點解會關我事,變咗我提意話打劫阿J……」「到案發之前,我根本就瞓緊覺,阿草口供都話我瞓咗,當時係T同KK係閣樓搜尋緊Google Map(谷歌地圖),呢part又點會關我事啊……我完全唔明……」「佢哋(T及KK)夾過口供,話案發果陣,KK係阿J後面,將事實調轉黎講,T仲話無幫J打針,但事實我見到佢真係有幫J打針,係拮(針)落皮膚……」
阿豪:「話我塞手套入阿J個口,X(粗口)……我拎出黎就有(意指阿豪從J口中取出手套)……」「阿T話無用刀切阿J,我睇住佢親手攞把刀入廁所,想幫J放血啊……」「T叫我賣電話,我無,KK都無講過我有賣電話……而隻錶,我係有處理,但最後都唔見咗啦……」「處理屍體,我係有講、有討論,但最後唔係我決定……」
阿豪:「阿T成27歲人,呃過咁多人,你話我做,搵鬼信你咩……佢哋一早諗好曬點推落我度……」「T話要本Passport(護照),用嚟係台灣租旅館,我話無辦法,叫T自己諗辦法,佢搵咗朋友廖(之前證人)借咗本護照,當時廖臨走前仲拍拍T嘅膊頭,叫T自己小心啲啦!」
最後,阿豪回應:「關於阿草,我一直都唔主張佢跟埋我哋一齊去台灣,我直頭話唔叫佢去,本身佢一個女仔會好麻煩,而且佢本身又公主病……我係機場櫃枱X曬鬼,話買唔到機票就唔好L理佢啦,唔好L等佢(小草需出示改名契才可買機票,但後來不用改名契都可買機票)所以由頭到尾我都唔想阿草去台灣,佢會阻住我哋……」

星期三會於下午繼續開庭審理,將會播出KK的錄影會面,我們拭目以待——KK的故事……
(2154)

沒有留言: