2018年5月4日 星期五

石棺藏屍案(十九)




石棺藏屍案(十九)

《洗腦……洗腦……再洗腦……
案情撮要:2016年3月4日至3月29日期間,於荃灣灰窰角街DAN6商業大廈,本案被告曾祥欣(T)、劉錫豪(阿豪)、張善恒(KK)涉嫌謀殺男子張萬里(J)。行兇後以木板製成巨型箱子,放入屍體,再用水泥填封整個箱子,形成石棺。
三名被告企圖將石棺運到偏僻地埋掉或掉進海裡,可惜石棺過重,超出電梯負載量,需折返單位……三人欲鑿開石棺取出屍體方便棄屍,始終失敗,於是把石棺留在單位內,決定帶同知情女子何菱瑜(小草)逃走到台灣……

本篇文章經過資料處理、排序、歸類而寫的,繼續說說KK的故事……
今早繼續播放KK的警署錄影會面……昨天說到2016年3月4日中午,於荃灣DAN6單位,死者張萬里(J)被第二被告(阿豪)用沾有哥羅芳的白色毛巾襲擊,因毛巾掩不到J的口鼻,J想反抗之際,被第三被告(KK)從後「箍著」腋下,阿豪欲揮拳擊打J,J與KK因躲避而失平衡,雙雙跌落地下床褥上,J身體壓著KK,阿豪坐在J身上,再以白色毛巾大力掩蓋J口鼻長達兩至三分鐘,阿豪呼叫第一被告(T)來幫手,T把酒精用針筒注射入J體內……

之後,阿豪爬起來,將手套脫下,塞進J的口內……這時,KK發現J知去知覺,有微弱氣喘聲,KK立刻替J做心肺復蘇(心外壓),KK再用手輕按J頸部以測試脈搏,但脈搏及心跳已經十分微弱,最後J的眼球朝向上方,已無生命跡象……
KK:「我叫T幫J把脈,因為T曾經講過有醫學牌照,但T幫J把脈後,都認為J無生命跡象……」
KK:「跟住T就拎手機影低J嘅死相,證實J已死亡,再將相片發比THERE組織,可以攞二千萬美金……」

KK:「我唔記得係邊個提議將J嘅屍體放血,等條屍無咁重,T同阿豪就將屍體抬入客廳附近嘅洗手間,然後拎刀仔拮屍體放血,但係佢哋話啲血凝固咗,放唔到血……呢個情節我無存在,因為我驚……」
「我當時好驚,走上閣樓,同小草(何菱瑜)講發生咗事,小草當時瞓緊覺或者睇緊手機,小草無直接參與呢件事……」當時小草知道事情後,回應KK:「其實真係好L大件事囉……」KK答小草:「係啊好大件事……如果依家警察上嚟捉我,我會雙手遞起比佢拉我……」

之後,T和阿豪就到DAN6附近的店鋪購買英泥、沙、菜刀、白色尼龍袋,要借用店鋪手推車,把用品運回單位。
KK:「佢哋(T及阿豪)話不如用水泥、用行李喼埋咗去、拎出去外面棄置,T又提議將屍體斬件……分屍令我覺得恐懼,T話,咁就成件過(不分屍)……」「T有個28寸紅色行李喼,唸住將屍體放入喼裡面,量度過屍體闊度,但唔夠擺……跟住就諗,不如買個櫃,將條屍放入去,然後封水泥……」

T迅速地搜索J的西裝、公事包和財物……找到兩部手提電話(KK不清楚牌子)、一隻Omega手錶和銀包。KK:「T同我出去旺角先達廣場一樓,將J嘅兩部電話賣咗,唔知賣咗幾多錢……跟住T就係先達、深水埗幾間鋪頭、當鋪(押店),詢問Omega手錶嘅價格,因為價格好差,所以無即時賣咗隻錶,T話要聽上頭(THERE)嘅指示……」

KK:「之後T話算喇唔好理隻錶住……提議繼續係深水埗區一條賣傢俬嘅街,睇下用嚟藏屍嘅櫃……點知一係好貴,一係尺寸唔岩……最後去到一間鋪頭,老闆問我哋個櫃用嚟擺咩?T答用嚟擺模型架啫……老闆就提供咗六塊木板,釘起後木箱底部尺寸係90x92cm,因為老闆幫手鑽窿,所以記得尺寸。跟住我哋就call GOGO Van,運d材料番DAN6……」

回到單位,KK:「我先用五塊木板,釘起成為一個兜兜,再由T開水泥,倒入個箱裡面,因為水泥太稀,就半乾狀態……T同阿豪將J屍體放入箱裡面,但唔夠水泥……」「因為阿豪3月5號要去新加坡參加跳舞比賽,阿豪臨出門前叫我哋(T及KK)搞得掂就搞,掂唔掂就等佢番嚟!」

2016年3月6日早上,T與KK於荃灣悅來酒店(熊貓酒店)附近五金店,購買六包英泥,每包重量45公斤,他們向店鋪租用手推車,把英泥運回單位……
KK:「開曬六包水泥,倒入載有屍體嘅箱,掩蓋J嘅身體,仲有2至3厘米未滿,就加上蓋板……大概過咗一至兩日,阿豪係新加坡番到嚟香港嘅時候,水泥已經乾曬……」「但係發現箱底嘅角位開始滲血水出嚟,我哋就用衫吸走血水,又用大量膠紙黐住角位……」「T又買鏹水洗地,癖走血腥味……」

是時候將石棺運走,KK:「我哋都諗緊方法,因為個箱太重,無積車,我哋要棟直(扶直)個棺,先可以運走……我同T又用手大概量度電梯尺寸,睇下石棺夠唔夠入……又問管理員,電梯負重係幾多(900公斤),同佢講話想運個夾萬走……」「我、T、阿豪用三支鐵筆,八舊磚支撐,棟直石棺及放上一架六輪手推車,運入電梯……」「當時我係電梯入面,然後佢哋推石棺入電梯,點知石棺太重,部電梯突然下降左,我感覺到有明顯嘅離心力,部電梯好似想斷纜咁……警鐘響起,我哋立刻將石棺推番入屋,管理員都有上嚟問咩事……」
KK:「其實,打算運走石棺前,我曾經同T去左油塘三家村碼頭視察環境,睇下落咗車之後,條路可唔可以將石棺推落海……」「運走石棺時,T用太空電話咭,call GOGO Van 5.5噸貨車,想運石棺到油塘三家村……當時貨車已經係樓下準備,點知石棺過重,最後唯有打比司機取消柯打……」

被告們把石棺運回單位,然後再想別的方法把屍體運走……KK:「期間,有人提出放係單位,即刻走佬……有諗過將條屍從石棺裡面拎番出黎,收入行李喼……阿豪話問過人哋嘅經驗,將條屍斬開佢,入落行李喼,運上山無人知……」KK稱,小草也有兒戲說法,她說:「燒咗佢(石棺),一係炸咗佢啦!」

最後他們選擇把石棺鑿開,取出屍體,但受工具所限,未能成功將屍體取出……屋內的屍臭味越來越濃烈,即使大量使用空氣清新劑、香水、臭丸、滅蟲煙霧、甚至煲中藥,都不能癖掉那種味道……沒法子了……唯有逃走……

T致電給小草,問小草會否跟他們到台灣,小草稱跟隨。KK透露:「T與小草於雨傘運動相識,起初T係鐘意小草,但小草有個男友叫小西,小草係DAN6住,比T包養,但無性行為……」探員隨即問KK:「你點知佢哋無性行為?」KK回答:「因為我瞓係佢哋(T及小草)隔離張床褥,唔覺佢哋有(性行為)。」

於是,被告們收拾行李,然後到了深水埗。一來是等待小草工作完畢,二來是購買二手電腦以便網上辦理入台證。
T的朋友,阿飛,在高登電腦中心電腦店工作,可以幫忙列印入台證。
期間,T的爸爸,帶同T與KK的行李到深水埗交給他們(T及KK早一天放行李在T爸爸家,以備不時之需),爸爸又將八萬元港幣交給T。KK稱,T的爸爸並不知道發生了DAN6事件。最後,T、阿豪、KK、小草一同逃走到台灣……

看完KK所述的事情發生經過,現在看看KK在錄影會面中一些補充口供……
探員問KK,既然要殺J,為何案發後又要為他做心肺復蘇?KK回答:「首先無諗過係屋企殺先啦……跟住,我箍住佢果陣,其實個人已經癲,可以救番佢就救啦……」

當探員問有關THERE,Delete Record的事。KK回答:「我同佢哋(T及KK)講,我唔會做殺人呢啲事,我只係會整暈J,陪你哋去到石澳(原本計劃將J迷暈,運到這裡殺掉),之後你哋做咩唔關我事,最後我協助到J真係死咗……」「點解我唔報警,係因為佢哋話有方法令我無事!」

探員出示了二百多張有關案件的證物照片及閉路電視截圖,其中一張相片顯示阿豪的回鄉咭,KK稱從沒有見過這張回鄉咭,KK又稱:「阿豪報稱從來無回鄉咭!」

KK於警署錄影會面末段,說了一番話:「我要懺悔……自從識咗佢地(T及阿豪)開始,就不停比佢哋洗腦……我原本係想做一個警察……我好蠢、好戇居……為咗錢,比佢哋離間我同媽咪,無再同屋企聯絡……佢哋話,聽屋企話忠忠直直、終需乞食,無得發圍,話要放膽先有作為……佢哋講乜我信乜,想搵多啲錢可以富裕屋企,一直比佢哋包養,一日三餐,做跑腿,佢哋叫我做乜就做乜,真正犯法嘅事我無做過……」
「識咗佢哋之後,(KK在錄影會面中,開始哭)我想見媽咪嘅機會簡直係微乎其微,佢哋唔比我見媽咪,我記得……案發前,我最後見媽咪已經係2015年嘅聖誕節,就連農曆新年都無見,佢哋話見媽咪嘅話,媽咪會有事(有危險),我借咗財務十幾萬,唔想媽咪為我負擔,想搵多啲錢去攪掂呢件事(欠債),佢哋又用我張信用咭,又叫我問媽咪攞錢……」
「我真係比佢哋洗腦洗得好誇張,佢哋一直同我講去做呢啲事,有強大支援,唔會有事……」
「佢哋話做呢件事,叫我……做啦……係側邊坐,有需要幫下手就得,點知我做到呢個地步……如果我當時唔係拉住阿J,而係推開阿豪,結果會唔會唔係咁呢?當一個玩笑就帶過件事,唔會攪到咁大,仲處理屍體,我仲要跟佢哋走……好戇居囉……」

最後,探員問KK,是否願意做案件重組?KK:「我願意。我願意將所有實情講出嚟,對所有人有個交代……對死者家人有交代……」

今日審訊超時三十分鐘了,是時候退庭了……
(3420)

沒有留言: