2018年4月19日 星期四

石棺藏屍案(九)




石棺藏屍案(九)
《祝你旅途愉快......》

案情撮要:2016年3月4日至3月29日期間,於荃灣灰窰角街DAN6商業大廈,本案被告曾祥欣(T)、劉錫豪(阿豪)、張善恒(KK)涉嫌謀殺男子張萬里(J)。行兇後以木板製成巨型箱子,放入屍體,再用水泥填封整個箱子,形成石棺。
三名被告企圖將石棺運到偏僻地埋掉或掉進海裡,可惜石棺過重,超出電梯負載量,需折返單位……三人欲鑿開石棺取出屍體方便棄屍,始終失敗,於是把石棺留在單位內,決定帶同知情女子何菱瑜(小草)逃走到台灣……
 
天只有下午庭,下午兩時半開庭……
控方傳召證人,是第二被告(阿豪)的朋友,姓張,任職裝修工程,2014年透過女友認識阿豪,成為朋友,兩人會一同外出飲酒、跳Popping……
提到跳Popping,主控問:「Popping係咩舞嚟架?(全場笑了)」張回答Popping機械舞,李官説:「Robot Dance?(笑了笑)」(各人再笑)。張提及阿豪是他的跳舞師父,會觀阿豪跳舞。
張提到,2014年初,阿豪失業,所以財政狀況較差,有時張會給阿豪數百元,間中又會借數百元給阿豪,張稱借錢給阿豪,原因大家是朋友。
2016年2月,透過阿豪,知道新加坡將會舉行機械舞大賽,阿豪會參加該比賽,所以計劃行程到新加坡,張先生都會前往新加坡觀看比賽,行程費用是各自支付的。
2016年3月5日(即案發後一天),張與阿豪到了新加坡,主控問張阿豪當時的情況怎樣?張回答:「神情比較失落,無乜講嘢,好似唸緊好多嘢咁......」當張追問,阿豪回答:「我做咗樣好錯嘅嘢!」之後張再追問,阿豪不肯再說下去......
20163月7日回港後,沒有再見阿豪,有一次,阿豪致電給張,欲向張借兩萬元,張問他為何要這麼多錢?阿豪只回答:「算啦!你唔好理啦!」最後張沒有借錢給他。
到了三月底,張收到「沒有顯示號碼」來電,原來是阿豪致電給他,阿豪起初沒有說自己在那裡,後來說自己身在台灣,沒有說自己和誰在一起,只問張:「有無途徑去整假證件(護照)?」張稱沒有,兩人便完結對話,過程中,阿豪沒有張借錢。
其後,阿豪再致電張,他借錢,不記得金額多少,張沒有借給阿豪,原因是張沒有錢。
張有問阿豪為何去台灣,張在庭上説:「嗯......等我唸下先......佢答去旅行!」
張稱,不認識曾祥欣(T),只知道阿豪於荃灣居住,從沒有去過案發單位。
張又稱,不認識及沒有見過何菱瑜(小草),只是朋友圈中有人提起她,亦不知阿豪與小草是何種朋友關係,更不知道阿豪和小草是一同住在Dan6單位
張先生作供完畢......

接著傳召另一控方證人,是第一被告(T)在2014年9月佔領運動時認識的朋友,姓唐,英文名Fay,當時於深水埗黃金電腦商場地庫的神通電子科技任職售貨員。
兩人認識時,Fay原本不知道T的全名,但現在知道是「曾祥欣先生」,佔領運動後,兩人有保持聯絡,Fay稱:「T有去我鋪頭,買唔同嘅電子產品同周邊產品,例如記憶咭、USB Driver。」後來T曾向Fay詢問有關竊聽器材資料,Fay:「佢(T)話擺係Office,用嚟捉二五仔!」
T外,Fay後來認識了第二被告(阿豪)和第三被告(KK),現在知道全名「劉錫豪先生同張善恒先生。」Fay稱:「佢哋嚟鋪頭超過六次以上,三人未必一齊嚟,但每個都有談話。」
到了2016年2月農曆新年,Fay當時接到T的來電,Fay稱:「T問哥羅芳可以係邊度買得到?」Fay回答:「我同佢講唔清楚,我無問太多!」大狀追問:「無問太多即係咩意思?」Fay微笑尷尬說:「其實我都唔係記得好清楚!」(大家都笑了)
大狀提到2016年3月10日,大約下午四時許……(停)Fay突然在庭上尷尬地說:「唔好意思,我提佢哋應該講全名定化名?」大狀稱,說化名就可以了。Fay:「佢哋三個一齊落咗嚟(唐工作的店鋪),當時帶住一個行李喼、一袋衫、一部手提電腦……當時我有同T傾偈,問佢做乜拖住個喼落嚟,後來T話要去台灣,要求借部打印機print入台證,我當時同意,但無問T點解去台灣。」
Fay稱,使用打印機的人是KK。「KK帶住部手提電腦、3至4本護照,當時我企係佢隔離,所以睇到啲護照係屬於邊個,分別係屬於佢地本人(三人),另外有本係屬於一名女子,但唔係記得太清楚個女仔名……」
之後,Fay稱:「KK留係我鋪頭print入台證,T與阿豪就上咗商場其他樓層買嘢,番嚟果陣買多咗個行李箱,T向我買咗張記憶咭,其他嘢就唔記得太清楚。」Fay稱,當時因有其他客人,所以沒有問T何解要去台灣。
大約晚上八時,被告們告訴Fay,他們要前往機場。T及阿豪請唐幫忙電召一輛客貨車,唐幫忙了……其後,Fay:「佢哋(三人)將啲嘢搬去地面,我哋一齊食咗支煙,我問T做咩咁突然去台灣,T答我去旅行,然後車嚟到之後,我就幫忙搬其中一個行李喼上車……最後……我祝佢(T)旅途愉快!(Fay笑了笑)」(法庭又再傳出笑聲)
2016年3月17日,大約下午六時半,Fay收到T來電,起初不知道T身在何處,後來T說身處台灣。Fay:「當時T問我借錢,金額大約幾千蚊,我無借,原因係我破咗產嘅……」
Fay:「其後,T打咗幾次嚟,其中一次,有背景聲,有人講嘢……當時電話好清晰收到聲音……」Fay又突然停頓,然後在庭上問:「我想問係咪有粗口都直接提出?(全場笑了)」主控回答:「好樂意聽你講!(笑聲不斷)」Fay:「有把聲形容阿T係On9仔,我認得把聲係阿豪!」之後,Fay忘記是誰說:「仲用水泥埋咗條屍!」、「用風炮都搞唔掂!」、「仲噴咗空氣清新劑同埋香水」。Fay相信,辨認不到是誰說的三句話,是KK的聲音。李官立刻問Fay:「你用刪除方式去辨認?」Fay認同。這刻,Fay沒有追問T發生何事,因為感覺三人在說笑……
又再收到T來電,Fay:「佢哋話一段時間都唔會番嚟香港,我問T發生乜事,T話佢哋係香港(啪)咗個人,當時我淨係笑囉,無講啲咩,因為T嘅語氣好輕鬆!」
Fay:「後來,T打過三至四次電話過嚟問我借唔借到錢,大約三千蚊左右,我話無錢借,借唔到,因為我無錢借比佢哋!」
到了2016年3月28日,T又來電,Fay:「當時佢繼續問我借幾千蚊,我繼續話無(錢),之後T要求我去旺角先達商場一樓某鋪,搵一個叫爸爸嘅人,爸爸會比六千蚊我,然後要求我用Western Union(西聯匯款-國際匯款公司)匯錢比佢……」主控問Fay有否做到T的要求,Fay立刻回答:「當然無啦!」
主問完畢……下篇文章再與大家分享各辯方大狀盤問Fay時的內容……
(2245)
待續……
鳴謝豹魁圖片設計

沒有留言: