2018年4月26日 星期四

石棺藏屍案(十四)


石棺藏屍案(十四)

《阿豪的故事》
 案情撮要:2016年3月4日至3月29日期間,於荃灣灰窰角街DAN6商業大廈,本案被告曾祥欣(T)、劉錫豪(阿豪)、張善恒(KK)涉嫌謀殺男子張萬里(J)。行兇後以木板製成巨型箱子,放入屍體,再用水泥填封整個箱子,形成石棺。

三名被告企圖將石棺運到偏僻地埋掉或掉進海裡,可惜石棺過重,超出電梯負載量,需折返單位……三人欲鑿開石棺取出屍體方便棄屍,始終失敗,於是把石棺留在單位內,決定帶同知情女子何菱瑜(小草)逃走到台灣……


今早開庭,繼續播放第一被告(T)的警署錄影會面、案件重組片段及辯方大狀盤問拘捕警員。之後,大家所期待的第二被告(阿豪)警署錄影會面,在庭上播放,出現了一個新故事,本文章……我又拼砌圖,重組資料、組織,再說故事……
「阿Sir……係張善恒(第三被告KK)箍住張萬里(死者J),跟住打針佢就死咗喇……我淨係埋屍咋,我無份隊(殺)死佢……」這是第二被告(阿豪)被拘捕後的第一句話。

回到警署,探員為阿豪做錄影會面。錄影開始,探員問阿豪,對於以上一句說話有甚麼回應?為何會這樣說?阿豪:「阿Sir,我有詳盡補充……2016年3月4號,大約中午,J來到DAN6單位,當時係T同KK帶佢到達單位,三個人一齊入屋。」「當時我瞓緊覺,因為果日我唔舒服,鼻敏感發作,每次一發作我個人就會好累、暈、同集中唔到注意力……」

阿豪接著說:「當時佢哋(T及KK)叫醒我食早餐,買咗個美心叉燒飯比我,我就係枱度食嘢,T就番咗上閣樓,小草係閣樓嘅床度,唔知佢係咪清醒,我分咗啲早餐比佢食……」「KK同J傾緊啲有關錢嘅事,但講緊咩我唔了解。」

早餐過後十五分鐘,由於阿豪很累,就在地下大廳的雙人床褥(Queen Size)上睡著了……
突然,阿豪聽到類似硬物撞向牆的聲音,又聽到掙扎聲,阿豪被吵醒了,阿豪稱:「當時我打開眼,睇唔到梳化果邊發生咩事!」KK大叫:「喂!幫拖啊!」阿豪:「我企起身,嚇一嚇,見到KK係J身後,用雙手經J腋下,從後箍住J,KK右手箍住J既右膊,左手掩住J嘅口,唔比J郁,J有掙扎……」「阿J掙扎果陣,有講:喂!喂!喂!做咩啊!」阿豪受驚後,稱自己清醒多了。
接著,阿豪稱:「跟住KK將J反轉身,用同一動作箍住J,KK推跌J果陣,J撞到我,就失平衡跌落床,而J就面向天,瞓左係我上面壓住我……我撞到個頭(後腦),暈一暈,見到KK左手箍住J條頸,右手戴住勞工手套,掩住J嘅口鼻,維持兩至三分鐘……我未反應得切,我又郁唔到!」
「跟住見到KK係梳化拎咗條預先沾有哥羅芳嘅白色布(是T預先把哥羅芳沾上白布,然後放在沙發上),用右手掩住J嘅鼻、嘴,我聽到J發出扯蝦聲……我掙扎,縮開,推開阿J,離開床褥。」這時,阿豪聽到KK大叫:「阿T!搞掂喇!落嚟啦!」KK又吩咐阿豪看管J。阿豪:「由於我受驚嚇中,我用手探下J個鼻,當時佢仲有呼吸……之後我係閣樓攞咗塊圓形化妝鏡,探下J個鼻睇下有無呼吸,塊鏡有霞氣,顯示J仲有呼吸!」「我仲未反應得切,T就戴住手術用嘅手套,行落樓梯,手上攞住針筒,我見到針筒裡面有淺黃色透明液體,T話係酒精……而KK就再次壓係J嘅上身,同時,T係J嘅腳眼內側位置注射酒精!我留意到T打咗兩針係J嘅腳眼內側位,打咗三針係腰以下嘅其他地方……呢一刻……我呆咗!」

這時,警員問阿豪,為何發生此事?阿豪說:「其實3月4號晚凌晨,T話J當日中午會上嚟借錢,T話J屋企有錢,隻錶又賣到錢,又可以用J嘅信用咭買嘢套現……T又話知道J提款咭嘅密碼,話J戶口有八位數字,所以T提議,約J去觀塘海濱長廊老笠J,搶佢身上嘅財物……但海濱長廊太多閉路電視,放棄咗……我淨係有份去觀塘,我當時話唔得、唔可行,唔好咁做……之後我哋就搭的士番DAN6,途中我瞓著咗,唔知T同KK係車度講過啲乜……到咗朝早大約十點,就見T買咗哥羅芳番嚟……」

知道出事了,J死了,怎麼辦?阿豪稱:「T同KK氹我,話大家坐埋同一條船,有咩事比警察查起上嚟,唔會一齊死咩……果刻我驚,我無殺J,我亦無協助殺J,我真係驚,所以我聽咗佢地講……」「我哋三個人拉咗J入廁所,我唔肯定J係咪死咗,因為打針前仲有呼吸,打針後亦有斷斷續續嘅扯蝦聲……」
阿豪又稱:「T提意將J放血,就係開放式廚房攞咗一把啡黃色柄嘅刀仔,係J嘅左腳腳瓜位置𠝹咗刀,但J並無流血……」這時KK說:「不如埋咗佢(J屍體)!」阿豪:「不如放佢(J屍體)落海!」最後,T與KK認為埋掉屍體比較好,就決定埋屍!

阿豪稱:「T話買個衣櫃番黎,放條屍落去,用石屎封咗佢!」「跟住我就同T去五金鋪買英泥,因為無石灰粉,我哋買咗四包沙、兩包英泥或四包英泥、兩包沙(阿豪記不起正確組合),係T比錢,仲比咗一百蚊做按金租手推車,因為泥沙實在太重……我推材料番去DAN6……」阿豪說到這裡,突然對警員說:「我睇下中間有無漏先…………(過了約十秒)岩!係咁!」
回到DAN6,阿豪稱:「我太累,唔舒服,瞓咗係梳化後面張床褥(單人),當時大概下午三時半至六時半……期間,T將J嘅手提袋,放係我隔離,叫我好好看管!之後T與KK就決定出去買衣櫃,我就瞓咗覺……」「大概兩個半鐘至四個鐘後,T同KK番到單位,連同幾塊木板,要自己將木板釘成木箱,我唔知道佢哋係邊度買……」

另外,豪稱:「我被T吩咐將J果隻Omega錶,唸辦法賣咗佢,T叫我打比朋友,話執到隻錶,叫朋友幫手放(賣)錶……呢一段時間嘅所有行為,我仲好驚恐……」「我約咗朋友夜晚十點去銅鑼灣見面,比隻錶朋友,佢話無咁快知結果(價格多少),跟住我就番DAN6,唔記得咗搭咩交通工具……後來亦無收到賣錶嘅錢……」

作供中……阿豪說到這個時候,突然停頓,稱:「阿Sir,對唔住,我漏咗part好重要嘅未講!」
「我攞隻錶去銅鑼灣之前,係單位裡面,見到J已經僵硬咗,無呼吸,T幫J把脈,無脈搏……T用膠袋笠住阿J個頭,佢話好忌望到死人嘅眼……最底層笠咗個紅色背心袋,第二層……嗯……嗯……(想了十秒)笠咗個黑色袋,第三層都係黑色膠袋!」「我同T就將J個頭連埋雙手一齊用尼龍繩定麻繩綁住,我負責用繩圍住,T負責打結。腳係我用尼龍繩定麻繩綁嘅,好花工夫,因為僵硬咗,唔能夠完全向心口方向屈曲……」
「綁好屍體後,三人將屍體拖出廁所,我拉住J皮帶扣嘅位置,T托住J個頭,KK托住J對腳,運送番客廳途中,T突然跣手,J嘅後腦撞落地下……」
「T同KK已經整好咗個木箱,放咗係客廳中間,我哋三個人合力,將阿J打側放入箱裡面,但唔記得咗係左邊身向上,定右邊身向上……然後我就出咗銅鑼灣!」

阿豪補充完漏說的話後,就開始說由銅鑼灣回到DAN6單位後的事情……
阿豪:「番到DAN6,T同KK瞓咗覺,我見到個木箱大概注入左五分二水泥,未完全凝固,仲係流質,當時仲見到J個身一半以上……」「我睇到呢個場面,就叫醒T,問T想點……我話一個星期前買咗機票去新加坡,同朋友一齊參加跳舞比賽,陣間(3月5日)凌晨四點半要去到機場……跟住T答我,咁等你番到嚟香港先再算啦!無辦法!」兩人對話完結,阿豪便收拾行李,準備出發……
阿豪:「呢個時候,T係J個手提袋度搵到J嘅門匙、住址證明同Omega手錶證書……」T大聲說:「啊……呢個仆街咁L醒嘅?開個暗格係個袋度,攪到我差啲搵唔到……」「T話條門匙係屬於住址證明顯示果個地方,話J有大概一千萬現金係屋企個夾萬裡面,得閒上去攞……」

之後,大約3月5日凌晨一時許,阿豪約了朋友來DAN6附近拿Omega證書,還請朋友吃麥當勞套餐,又將的士費用交給朋友。阿豪又買了三個黑椒脆脆漢堡套餐回DAN6單位,與T、KK、小草一同吃……之後,他便出發去新加坡……

錄影會面播到這裡,已是下午五時,超時了,要散庭了……真是依依不捨……
明天下午開庭將會續播阿豪錄影會面,究竟阿豪回港後發生甚麼事?下篇文章一一拆解……
(2891)

沒有留言: